nor-3ala-nor

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بس على فكره ملابسك انتى احلى وبزات الدخليه بس انا اشهدلك انك احسن جسم فى اللون الاحمر والاسود

????
    زائر

بس على فكره ملابسك انتى احلى وبزات الدخليه بس انا اشهدلك انك احسن جسم فى اللون الاحمر والاسود Empty بس على فكره ملابسك انتى احلى وبزات الدخليه بس انا اشهدلك انك احسن جسم فى اللون الاحمر والاسود

مُساهمة  ???? الإثنين ديسمبر 29, 2008 7:25 am

وشرف كس امك يا غلا انتى وشادى لعرفكم مين محمود المصرى الى انطرد من المنتدى وكس امك يا غلا لااعرفك ازاى تبعينى انا عشان شات ومنتدى وا واحد خول امو اتناااااااااااااااكت فيه من طوووووب الارض عشان تشتريلو جهاااااااز كمبيوتر مين الى انطرد انا مش هخرب المنتدى بس كل يوم هعمل اميل وهدخل وكل يوم بند جديد عشان خاااااااااطر كس امك اصل كس امك غالى عليه اوى ورقمك الى 019606185 هيبقى رقم اكبر شرموطه على شبكة النت وكل تسجلت صوتك هنزلها على المنتدى بتاااااعك وهعرفهم مييييييين غلا ماشى بس اصبرى انا طااارى منك انتى والكلب ابن العرص شاااااااااااااااااااااادى هخدو وكس اااااااااااااااامك لااعرفك ميييييييييييييين محمود الى بطل يعمل مشاااكل من سنين هعرفكم مييييييييين انا وقد ايه انا هندمكم عشان تبقى تعرفو ميييين محد قدى وسلامييييلى على ام عبوده وبوسهالى وسلامى خااااااااااااااااص لشفيفك وكسسك الى وحشنىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى مووووووووووووووت محمود المصرىىىىىىىىى او محـــــــــــد قـــــــــــدى ده اول يوم اخر يوم المنتدى هيتهكر عليه بس استنى لما انشر الرساله كل يوم وفى كل الاقسام باااااااااااااااااااااااى يا شرمييييييييط

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 12, 2024 7:06 am